tisdag 9 november 2010

.Usch.

Imorn ska jag o Cissi åka på en utbildning till Askersund och självklart så kom ju snön idag!
Kan ju säga att jag inte är ett dugg sugen på att åka, skulle nog tom betala för o slippa..
Är ju livrädd för att åka/köra bil när det snöar och är halkigt! Kommer alltså få sitta med panik och va livrädd dom 32 milen som det faktiskt är fram och tillbaka! det är ju inte bättre av att den är en människa som jag aldrig träffat som kör..
Usch...

I söndag blev finaste Lollo mamma till en bedårande liten Alexander. Är så himla glad för henne o att det verkar som att allt har gått bra! Ska bli spännande att se va det är för en liten individ som gömt sig där inne!

Nej sängen kallar väl, 05.00 ringer den där snuskiga klockan imorn!

Ha det så bra!

Puss

1 kommentar:

Cissi sa...

Ha,ha =) det gick ju bra på vägen iaf fast jag var åksjuk o Camilla körde som en vettvilling ibland ;)
skulle ha betalt en del för att se din min när hon brassade förbi lastbilen med släp och fick typ 300kg snö på rutan......Åh det är så kul med Lollos lilla Alexander =) om du läser detta goa Lollo så GRATTIS till er fina kille <3