måndag 1 november 2010

.Lek o bus.

Idag kom min lilla bäbis äntligen hem.

Så när jag hämtat henne bar det iväg till jobbet o hälsa på för att sedan åka hem till Lollo så hon fick busa med Toya. Det va mycket uppskattat, Nessie va så trött när vi kom hem att hon sov i 3,5 timme va uppe o åt gjorde sina behov o nu ligger hon här o sover igen.. =)

Vi hann oxå med ett litet bad så hon är ren o luktar gott!

Nu är det jobb som gäller resten av veckan för min del men på fredag klockan 14 tar jag helgen.. =D

Nu blir det tv tittande o bloggläsande resten av kvällen!

Puss

1 kommentar:

Cissi sa...

Det är så kul när jag får besök på kontoret av lilla fina Nessie =)
Världens goaste valp!!Hur många timmar var det nu du fick sova på natten ;)ha,ha....lite avundsjuk är jag för att du fick krama på Lollos bebismage.....