onsdag 7 juli 2010

.Hemma.


Idag va det min tur att gå hem från jobbet. Har legat vaken till o från hela natten o haft jordens kramper o ilningar i magen. Blev lite bättre när jag varit vaken en stund imorse men när jag varit på jobbet en stund så kände jag att jag inte skulle klara att vara där ända till stängning. Va alldeles kallsvettig o hade huvudvärk o magen va helt i olag

Så klockan 3 kom B-L o släppte mig så jag fick åka hem o sova.

Huvudvärken är äntligen borta tack vare treo, alvedon o naproxen.. =)
Magen är dock fortfarande konstig o jag känner mig helt darrig..

Imorn infaller min lediga dag denna vecka så om jag mår bättre så ska jag träffa min kusin som är hemma från Byssel i ett par veckor.

Bara 4 veckor o några dar kvar till semestern.

<3 Puss

Bild: privat


1 kommentar:

Lollo sa...

Stackars gumman... synd om dej, hoppas du blir bra snart.. dumma mage.. Här är man inge bättre, orkar vara uppe men ingen längre stund utan måste lägga mej då... töligt som f-n.. Imorn kommer Niklas med sin hund som ja lovat passa fram till lördag, men poppisarna kan vara ute och sköta sig själva och leka också har brorsan lovat gå nån promenad med dem om ja inte skulle orka.. jaja blir nog bra.. Krya på dej.. Pussar i massor!