lördag 10 juli 2010

.Bur.

Igår va vi till Ilanda köpcentrum en sväng, va inne på Pets och tittade på hundbur. Hittade en för 495:- som det nog får bli, eller iaf en sån modell. En i hårdplast som vi kan ha i baksätet av bilen. Tommy va inte helt nöjd med färgen på den men vi är iaf överens om transportmedel för våran blivande bäbis! =D

Idag har det jobbats 7-17 sen blev det hem där jag ganska omgående slocknade på soffan en stund. Har efter det spenderat ett par timmar i hamnen o käkat fläskfilé toast o sällskapat med mina herrar.

Nu ska jag titta på lite dret o vänta på Tommy som följde med Daniel hem på ett par whiskey glas. Kommer nog hinna somna innan han är hemma har jag en känsla av. =)

O Lollo nu får du ta o bli frisk snart för nu sakner jag dig!!! <3

Ha en fortsatt trevlig helg!
<3 Puss

1 kommentar:

Louise sa...

Hej älskade gumman:)
Va roligt och vart och köpt bur.. perfekt när man är ute och åker då är de på ett å samma ställe i bilen! Saknar dej med men på måndag syns vi om du jobbar? Vi måste plocka jordgubbar nån dag oxå.. Puss på dej goaste Karin!