torsdag 17 juni 2010

.Ont.

Idag har inte varit nån bra dag! Skulle ha jobbat 8-18 men vid 4 imorse vaknade jag med magvärk utan dess like, även kallat mensvärk! Så vid 6 va det bara att ringa jobbet o sjukanmäla mig. Tog tabletter o la mig på soffan o försökte vila lite, somna till o vakna vid nio, då hade C från jobbet ringt o undra vart jag va.
Känns ju riktigt tryggt o skönt att veta att infon kommer fram som den ska. Eller inte...

Fick iaf sova i intervaller fram till 1 sen va det bara att ta mer tabletter som inte ens hjälpte..

Nu ska jag nanna kudde för imorn är det jag som infinner mig på jobbet 07.00.. Är alldeles för rastlös för att gå hemma om jag inte är riktigt sjuk.

Imorn ska även världens bästa L till barnmorskan o lyssna på sitt lilla hjärta i magen, är så otroligt glad för deras skull! =D

Gonatt o sov så gott!!
<3 Puss

Inga kommentarer: