lördag 12 juni 2010

.Home alone.


Är ensam hemma o just nu suger det. Är kramig o min baby är iväg med 2 kollegor o kör nån konstig sorts tipspromenad.

Dom åkte vid halv sju imorse o o nattmänniska som han är så är han nog jätte trött nu o inte alls på nå mysigt humör när han kommer hem!

Nu är det tre stycken på mitt jobb som väntar barn + en vars tjej väntar barn. Är jätte glad för dessa tjejer med usch va ont det gör i mitt hjärta varje gång nån säger att dom väntar barn! Vill ju oxå ha en lite bäse. Blir ledsen bara jag ser en gravid mage. Men det är väl bara att stå ut tills mannen min går med på det.
Jag får helt enkelt gosa loss med andras barn tills det blir min tur! =D

Nu kom precis T hem så nu ska jag titta på lite bilder från dagen o se vilket humör han är på!

Ha en skön o bra helg!
<3 Puss

1 kommentar:

Louise sa...

blir din tur snart gumman ska du se... får gosa med min bäbi sen när den anländer!
Jätte fin blogg:)